2014. november 11., kedd

Figyelem

...fegyelem, pontosság
Ma ismét edzés volt, és végig volt egy olyan érzésem, hogy az edző olvasta a múlt heti posztomat. Ami nem lehetetlen, de valahogy az esélyesnek sem tartom, mert ugyan bárki olvashatja az írásokat, de nem hirdetem szinte sehol. A lényeg az, hogy úgy éreztem, hogy az egész óra rólam szól. Még a mellettem lévő csaj is megjegyezte, hogy jól ki lettem pécézve erre a napra. Hitetlenkedve teljesítettem a csak nekem szánt utasításokat, pontosításokat. Furcsa egy helyzet volt, és nem az első, amikor az EMK precíz, pontos és objektív technikája mögött varázslatos, boszorkányos, vagy éppen univerzumi erőket érzek.
Ez történt az első, EMK-s levelemmel is, ami még mindig a piszkozatok között pihen, de másnap írt a címzett, amiben teljesítette a kérésemet... Fél órát töltöttem azzal, hogy biztosra vegyem, hogy nem küldtem el neki.
Ma persze nem tudhatom, hogy olvasta vagy nem... mert nem merem megkérdezni, meg ez olyan izé eleve:D, de valahogy mégis különleges tapasztalat. Mert ha olvasta az is elképesztő, de ha nem, akkor még izgalmasabb ez a világ. Az EMK virágoskertje.
Ma már nem csak az elismerés utáni vágyam kielégülését élhettem meg, hanem azt is, hogy figyelmet kapok, ami segít a magamtól kért fegyelem és pontosság megadásában is.
Nagyon nehezen vettem rá magam a mai edzésre, de újra megérte. Nem csak az izmaimnak, az egész lényemnek. Köszönöm:D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése